Fredag

 
Oj oj oj, vart tog jag vägen där egentligen? Stressen tog över, helt och hållet. Jag har pluggat och haft fullt upp hela veckan och behövde trist nog välja att fokusera på annat än bloggen. Nu ska saker dock förhoppningsvis börja lugna ner sig och jag hoppas på att kunna andas igen!
 
Fredagen till ära har jag inte hunnit med särskilt mycket, skolan slutade vid tolv, jag begav mig hem, åt och drack en kopp kaffe för att snart bege mig mot en fika med Linnéa och efter det lär jag väl troligen behöva återgå till pluggandet.
 
Så vad har mer hänt denna vecka? Jag fick en bil. Tror det eller ej! Men eftersom att det om inte länge alls är dags för mig att börja övningsköra så behövde jag ju faktiskt något att övningsköra med, det är en söt liten, vinröd plutt som jag är supernöjd med! Någon dag, någon gång, visar jag den säkert! 
 
Annars har jag inte hunnit mer än att ta en sväng på ikea, fått en ny taklampa, köpt fler växter och nya sängkläder och slösat lite tid på att måla, känns bra. Jag önskar att bli mer kreativ faktiskt, måla och skriva så mycket mer än i dagsläget! Men skolan är ju det som prioriteras! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.