En lördagsfrukost

 
 
En regnig lördag som denna har likt alla andra lördagar inte spenderats till något speciellt alls. Jag vaknade alldeles för tidigt för min smak, låg kvar i sängen i evigheter, bakade sedan bröd och åt så sent som vid ett en sådan fantastisk lördagsfrukost med nybakt bröd, en skål jordgubbar och clementiner samt en mugg chailatte, kan det bli bättre? Nedbäddad i sängen med youtube i klädd pyjamas och ruffsigt hår åt jag min frukost och har inte rört mig ur sängen särskilt mycket alls. Precis som regniga dagar ska spenderas.
 
Jag hade ju tänkt testa på en ny vegetarisk maträtt men icke! Mina föräldrar kom hem tidigare än väntat och istället var det pizza som gällde, men det klagar en ju inte heller på. Jag har också hunnit skruva upp en hylla på väggen, jag lovar er en bild på det när ljuset tillåter! Ännu en ska förhoppningsvis upp innan dagen passerat, önska mig lycka till med det. 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.