När det är lov

 
Äntligen. Är det lov. Så välbehövligt och i rätt tidpunkt. En mer skoltrött människa får en leta efter! Skoldagen var i vilket fall inget märkvärdigt, någon form av Halloweenaktivitet men som den estet jag är deltog jag inte alls haha. Jag skulle egentlgien ha slutat skoldagen vid lunch men eftersom att jag missat en del i engelska. Nu är i vilket fall allting avklarat och det känns superbra. 
 
Under dagen har jag varit med kära Linnéa. Vi inledde enligt regel dagen med fika för att sedan vandra runt lite i staden. Jag har faktiskt även hunnit med att övningsköra och visst går det framåt! Det känns verkligen superkul och jag kan nu mer relativt väl hantera grunderna i en bil. Nu till kvällen blir det tacos och sedan ska jag göra mig te eller en latte med vit choklad och se på en film. Vilken är ännu oklart men jag är väldigt sugen på Pirates of the caribbean, björnbröder och Nightmare Before Christmas. Sistnämnda är en stor favorit hos mig och senast idag spelade jag soundtracket till den. Kärlek kärlek kärlek. 
 
Jag hoppas på att kunna somna tidigt, nu när en vet att en har lov släpper så mycket och det resulterar ofta i extrem trötthet och jag känner lite att jag skulle kunna sova i tre veckor utan besvär. Under helgen väntas packning och städning och med största sannolikhet en film eller två. Sedan ska jag också ta tag i de två böcker vi har att läsa i skolan till efter lovet!
 
Ha nu en fin kväll allihop! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.