Fredag i oktober

 
Äntligen fredag! Spenderad på espresso house och ute i höstvädret med en kamera i handen. Jag har denna veckan fått x antal uppgifter ur vägen och det känns strålande bra, inte lika stressigt nu som det var för bara dagar sedan. Jag har även hunnit med en liten runda på stan då höstvädret verkligen börjar framträda och jag kände att jag var i stort behov av en ny halsduk, en vinröd blev det tillslut! Sedan råkade jag även få med mig en grå polotröja hem, den jag bär på första bilden. Typiskt mig att köpa den i några storlekar stort, jag ville inte ha den tight ju! Nu sitter jag i sängen och försöker fördriva tiden tills dess att jag ska möta min Maja vid tåget, jag har fjärilar i magen! Sen ska det hämtas pizza med familjen och troligen tittas på idol, men jag börjar känna mig halvkrasslig så det är mycket troligt att jag somnar tidigare än väntat, det återstår att se. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.