Från en sjukling

 
Och så är en återigen sängliggandes med huvuvärk, förklylning, halsont, makvärk och fast i känslan av att ha blivit överkörd av en lastbil. Men det hör väl kanske lite till det hela med hösten. Under dagarna har jag legat i min säng med te i smaken rabarber & vanilj och sett på halvtaskiga skräckfilmer, vilket egentligen inte är helt fel med tanke på omständigheterna. 
 
Snart är ju även lovet här, och inte vilket lov som helst utan höstlov! Innan det måste jag verkligen hinna ta itu med alla arbeten som återstår så att jag sedan kan ta det lugnt till fullo. Lovet ska verkligen försöka göras till det bästa, jag får ju faktiskt vara med min lilla älskling igen! Jag längar galet. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.