En cykeltur

 
Jag drog med mig systern mig på en cykeltur och utmanade det faktum att jag är brutalt instabil på cykel. Det var riktigt mysigt, att känna vinden i håret när en susade längst cykelvägarna i denna lilla by. Inte en enda gång ramlade jag heller! Lite vinglig är jag allt men jag skyller det på att jag inte suttit på en cykel  på så länge jag kan minnas. 
 
Snart väntas det pizza, en av dessa stora familjepizzor som skulle räcka till en hel armé. Till kvällen blir nog standarden med film, jag har ju inget emot det, inte alls faktiskt. Film är ju hur mysigt som helst. Och imorgon bär det som sagt med pendeltåg av mot Norrköping igen. Ut och springa är vad som Måste ske för min del. Jag har under helges gång tryckt i mig en hel Ben & Jerry's samt en Marabou chokladkaka, och jag som inte gillar choklad. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.