// Alive no longer my amour //

Slutade min skoldag vid tolv, mötte upp familjen för att uträtta lite ärenden, åt på subway, drack en perfekt latte från espresso house, gick på yoga.
 
Det är i princip så min dag sett ut! Helt okej ändå! Trots att jag är väldigt trött då jag inte sovit särskilt mycket, det var nämligen storm hos oss hela natten! Regnade och blåste, jag som redan har svårt att sova påverkas enkelt av sådant! Yogan idag var hur kul som helst, jag gillar det verkligen. Man hittar ställningar som man aldrig någonsin trodde att man skulle kunna göra men lyckas sedan i alla fall! Hur roligt som helst och man känner sig alltid lite vigare och starkare efteråt! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.