Måndag 24 augusti

 
Efter en kort dag i skolan, en lektion i svenska och en i fotografisk bild, mer exakt, kom jag hem redan vid ett. Jag har sedan dess hunnit med en promenad med hunden, en liten lunch och en kaffe på det innan jag strax ska bege mig mot ett besök hos tandläkaren, vilket är välbehövligt. Den senaste tiden har livet med tandställning inte varit direkt strålande, sår på insidan, trådar som sticker ut och allt vad det varit! Men idag får jag förhoppningsvis det löst! Kvällen lär med största sannolikhet spenderas i sängen med en kopp te och Idol, alldeles perfekt på en månad som denna. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.