26 november

Hur fina är vi inte? ♥︎
Idag slutade jag så tidigt som 11:50, så himla skönt att komma hem, hinna äta lunch och dricka lite kaffe och sedan ägna dagen åt lite annat än plugg! Det blir ju så oerhört enformigt efter ett tag! Då jag slutade så pass tidigt så passade jag på att skypa lite med fina Maja! Nu hade jag tänkt att packa min skolväska inför morgondagen samt jobba lite på min grafiska profil till Grafisk kommunikation!
 
Jag funderar även på att skaffa mig en lite juligare design inom en snar framtid! Känner att jag hamnat i något slags creative mode nu, jag vill göra allting, få ner stjärnorna i bild och form och text, mer än vad jag är kapabel till helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.