Söndagsmorgon

 
 
 
Se som min kära avokado växt, är det inte alldeles fantastiskt hur något så simpelt som en avokadokärna kan växa till något som detta? Nu är det ju i vilket fall söndag och det är verkligen dags för mig att ta tag i städning och packning men ändå sitter jag i sängen iklädd pyjamas och datorn i mitt knä. Jag tror dock inte att det ska ta någon längre tid och i annat fall får jag helt enkelt gömma all röra under sängen haha! 
 
Jag tänker avsluta dagen med en lång och härlig dusch känner jag, perfekt avslutning på en helg. Förhoppingsvis kunna somna tidigt eftersom att tåget går relativt tidigt imorgon! Men att sova kvällen innan en får träffa älskling brukar ju oftast inte vara särskilt lätt haha, fjärilarna i magen tar över! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.