Lista om tre

För att avsluta denna inte så speciella torsdag tänkte jag göra en lista, en lista om tre, för att vem älskar inte listor? Jag är lite överförtjust i listor!
 
 
3 saker jag ser fram emot:
◇ Att träffa älskling på lovet
◇ The neighbourhoods nya album som kommer 30 oktober
◇ Julen och allt vad den innebär
 
3 saker jag fasar för:
◇ Att inte uppnå det betyg jag önskar i samtliga ämnen
◇ Den extrema kylan som kommer med hösten 
◇ Muntliga delprovet i engelska imorgon 
 
3 saker jag gillar:
◇ Mammas köttfärssås (med quorn istället för köttfärs till mig då såklart)
◇ Att gå på promemader och plocka löv med rosiga kinder
◇ Halvtaskiga och dåliga skräckfilmer
 
3 saker jag inte gillar:
◇ Sverigedemokraterna
◇ Ångest
◇ När personer dumförklarar mig för mina val och ställningstaganden
 
 
3 saker jag vill:
◇ Studera på distans efter studenten
◇ Pussa på min älskling
◇ Läsa ut alla världens klassiker
 
3 saker jag borde:
◇ Visa mitt rum lite kärlek och ge det en storstädning
◇ Ta tag i mitt skrivande igen
◇ Ge mig ut för att övningsköra
 
3 saker jag kan:
◇ Göra fantastiskt goda pommesar
◇ Spendera timmar på espresso house
◇ Lägga pengar på fika 
 
 
3 saker jag inte kan:
◇ Matterelaterade saker 
◇ Sjunga
◇ Formulera mig i tal 
 
3 saker jag har på hjärnan:
◇ Låttexter från låtar jag dagligen lyssnar på 
◇ Funderingar över vettiga svar när någon frågar vad jag önskar mig
◇ Framtidstankar
 
3 saker jag pratar om ofta:
◇ Feminism 
◇ Maja 
◇ Allt vegorelaterat
 
3 saker jag önskar mig:
◇ En polaroidkamera
◇ Ett nytt armband, mitt finaste gick sönder
◇ Polotröjor
 
3 saker jag blir lugn av:
◇ Att läsa
◇ Att gå på promenader utomhus
◇ Att måla
 
 
3 saker som gör mig stressad:
◇ Ca allting som har med skolan att göra
◇ Att passa tågtider 
◇ Människor som går långsamt
 
3 saker jag ska göra i helgen:
◇ Städa mitt rum, på riktigt!
◇ Packa inför min visit hos Maja
◇ Se på minst en film 
 
3 saker jag gjort på sistone:
◇ Stressat över skoluppgifter 
◇ Druckit chailatte 
◇ Sett på skräckfilmer, ensam
 
Lista hämtat här
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.