Efter en dag

 
Idag spenderade jag dagen med pappa, Monika och pappas fru. Vi åkte för att spela bowling, vilket jag upptäckte att jag var fullständigt värdelös på, men det viktiga var ju egentligen inte att vinna! Det var hur mysigt som helst och en och annan strike satte jag faktiskt! Efter att ha spelat en omgång bowling åt vi på en kinarestaurang, vilket var hur gott som helst. Friterad kyckling och ris för min del! Kaffe på maten, brukar man ju säga! Och visst fikade vi på espresso house ganska så direkt efter maten, inte helt fel det heller. Sedan vandrade vi simpelt runt lite bland Linköpings gator, som för övrigt är hur fina som helst, ångrar lite att kameran inte fick följa med! Nu, efter en heldag på alla de möjliga olika ställen tänker jag och min kära syster Monika se på film, troligen halvsova lite, men det är ju helt okej. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.