27 juli

 
Månaden börjar gå mot sitt slut och jag är tacksam. Jag längtar, tror det eller ej, till skolan och mina rutiner, längtar tills man har något garanterat inplanerat för dagarna och inte bara ligga i sängen tills det börjar skymma. 
 
Jag har i vilket fall precis sparkat av mig de tighta jeansen och landat i sängen efter en fin dag med Linnéa och Julia. Dagen började med Linnéa, vi fikade, kollade runt i alla de möjliga butiker och bokhandlar, en tröja fick jag hem, den är fantastisk och jag lovar att visa min stolthet för er någon dag. Senare mötte vi upp Julia, tog en promenad runt strömmen, pratade om det ena och det andra tills Linnéa begav sig hem. Julia följde med hem till mig och vi gjorde kaffe, grävde bland mina böcker och lyssnade på musik. Senare beställde min kära mor hem pizza från Pizza hut till mig och Julia och vi åt till filmen The Art of Getting By, en väldigt fin film faktiskt! Och nu, en stund senare, sitter jag i sängen min för att snart läsa i någon bok.
 
Här om dagen, mer bestämt den 25 juli, såg jag och Julia även Paper Towns på bio, och jag måste helt ärligt säga att jag är lite besviken. Jag hade förväntat mig så mycket eftersom att boken är så bra, men jag är lika besviken över denna som jag var över The fault in our stars.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.