En helg

 
Helgen är äntligen kommen. Den inleds sorgligt nog med huvudvärk och det känns lite trits då jag senare ikväll ska gå på bio med Linnéa och Julia, skräckfilm hela vägen! Sinister 2, mer exakt. Jag kan ju spontant säga att jag avled till första filmen och den såg jag inte ens på bio, så hur ska inte detta bli? Önska mig lycka till! 
 
Annars har jag haft en lugn dag i skolan med introduktioner i fotostudion samt en liten fotorunda vid strömmen tillsammans med Julia, ljuset var fantastiskt så kanske visar jag några av porträtten som togs. 
 
Nu kan jag ju ärligt säga att jag inte känner för mycket annat än att krypa ner under täcket och läsa, jag bar börjat på Sista brevet från din älskade och den är ju helt magiskt bra. Jag har inte kommit särskilt långt än men ge mig lite tid så har jag snart läst ut den och kan säga något ord om den.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.