Onsdag med chai

 
Denna inte så spektakulära onsdag spenderades i skolan och på espresso house, men det är ju inte helt fel att jobba med hållbar utveckling med ett trevligt sällskap, en chailatte och en muffin. En del fick vi förhoppningsvis gjort men mer hade troligen varit möjligt, ibland vandrar samtalen över till helt andra grejer, men det är ju helt okej, oftast.
 
Imorgon väntar en lång torsdag med alldeles för många skoltimmar, likt varenda annan torsdag, rutiner. Och efter skolan gäller der att vara produktiv, städa rummet som ser ut som en röra och bädda rent i sängen. På fredag har jag en halvlång dag för att sedan handla inför helgen med min mamma. Vid halv åtta på kvällen står jag vid tågstationen för att möta älskling. Jag längtar. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.