Oväntad fredag

 
En fredag som började relativt okej, fortsatte i det spåret och till kvällen hade jag ett samtal med kära Maja på skype i en timme eller tre, vid tio eskalerade det dock och jag fick våldsamt ont i magen, såpass ont att jag inte kunde gå utan att vara framåtlutad och smärtan gjorde andningen till en svårighet. Senare under natten tog jag en tablett som sorgligt nog inte hjälpte i mer än en timme innan det sedan blev ännu värre. Det slutade i vilket fall på en hård akutsäng på akuten, i ett rum målat i färger en inte kan annat än ifrågasätta. Jag fick ta blodprover i armen, invänta svar och inte förrän vid fem imorse befann jag mig äntligen hemma i min egen säng.
 
Trött och sliten med fortsatt ont i magen, absolut inte lika illa dock, har jag under dagen vandrat omkring likt en zombie i mina sockor som egentligen är menade till jul. Men när en hamnar i en situation som denna är det okej att ha julstrumpor redan nu. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.