En lördag

 
Tolv timmars sömn. Jag sov i hela tolv timmar. Jag avslutade gårdagen med att läsa, läste tills ögonlocken kändes lite väl tunga och jag somnade, som ett litet barn. Jag vaknade inte förrän efter ett idag, det var välbehövligt. Jag vaknade till regnet som smattrade mot fönstret mitt, det är inget jag någonsin har något emot. Jag ska inte ljuga, trots att klockan snart slår tre har jag min pyjamas och håret uppsatt i en slarvig hästsvans, en kopp kaffe har redan hunnit slinka ner, jag börjar bli lika beroende av kaffe som jag var i åttan, eller kanske är det tanken jag är beroende av.
 
Till mitt försvar är det också så att jag ikväll ska se Paper Towns på bio med Julia! Som jag längtat efter den filmen, trots att jag är lite halvskeptisk. Någon gång under dagen, kanske innan eller kanske efter bion ska jag och Julia tillsammans laga mat efter ett recept som min saknade älskling skrivit med i ett av sina brev, vegetariskt, såklart. 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.