Twin Peaks

 
Jag har blivit relativt besatt av serien Twin peaks, ungefär tre århundraden efter alla andra, men det är helt okej tycker jag, vi kan skylla på min ålder, alldeles för ungdomlig för att ha sett det innan, men samtidigt ganska så mycket trettio år på insidan! Jag vaknade i vilket fall lite piggare imorse, jag kände mig inte lika illamående och mår i allmänhet bättre än igår, vilket känns skönt då det inte på något vis är strålande att ha en konstant huvudvärk. 
 
Den här dagen till ära hade jag tänkt att ta tag i städningen, men vi vet nog alla hur det brukar bli med den saken när man hittat en ny serie, brukar ju sällan gå bra så något säger mig att jag lär ligga i sängen min hela dagen med datorn i knät och på måndag kväll vid 23:59 inse att jag varken städat eller packat, sådan är jag. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.