Sommarlovstimmar

 
Sista sommarlovsdagen, allt som återstår är timmar och snart återgår även jag till verklighetens rutiner. Fördelen i det hela är att återfå någon form av struktur här i livet. Jag började faktiskt redan vända på dygnet denna morgon, jag gick upp redan vid åtta, jag är dock väldigt skyldig till att ha legat kvar i sängen till halv nio. Upp tidigt gick jag för ett besök på ungdomshälsan. Efter det lilla besöket begav jag mig mer hörlurar i öronen hem, gjorde mig en stor kopp kaffe och satte mig för ovanlighetens skull vid skrivbordet för att utföra lite hederlig bildredigering.
 
Ett meddelande eller två senare från Linnéa var jag påväg mot staden igen för en spontanfika på ett ställe vid namn Fika, troligen den sötaste platsen jag någonsin besökt. En kärleksmums och en juice senare gick vi runt i alla de möjliga olika affärer på jakt efter den perfekta kalendern, det är ju så himla personligt det där, att kalendern är sådär perfekt, och visst fann jag en! Nu, efter en tid, sitter jag återigen vid mitt lilla skrivbord, beundrar min kalender och funderar på en promenad runt strömmen, men det får vi se hur det blir med.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.