6 augusti

 
Jag vaknade trots allt relativr tidigt idag, vid tio eller så, det är mycket tidigt för att vara jag! Än har jag inte hunnit göra mycket, varken bytt om eller duschat. Jag sitter istället här i sängen min med en kopp kaffe, hur ska en annars börja dagen? Andra behöver syre, jag behöver kaffe. Vad jag tänkt hitta på idag är ännu oklart, först och främst ska jag dricka upp mitt kaffe. Senare lyckas jag kanske dra med mig Julia till det söta kaféet jag bara besökt en gång förut, eller så går jag kanske på en promenad runt strömmen, vem vet.
 
Jag måste även ta tag i att städa mitt rum någon av de kommande dagarna, det är nämligen så att jag på tisdag åker till Maja för att sedan åka tillbaka till Norrköping med henne på torsdag, här spenderas efter det några dagar, och det känns ju mer än fantastiskt, såhär i slutet av sommarlovet och så vidare. Det betyder med andra ord att jag måste storstäda mitt katastrofalt stökiga rum! önska mig lycka till. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.