Torsdagshimmel

 
 
 
Jag brukar inte tycka om torsdagar, lång dag i skolan, trista lektioner och dödstrött när jag kommer hem. Den här dagen har dock varit relativt bra! Skoldagen var inte så hemsk, vi gick hem på lunch för ostmackor och oboy, fortsatte med de sista lektionerna och efter skolan hade jag ett mysigt skypesamtal med min mycket saknade kärlek, det blir alltid en mindre saknad när vi kan prata på skype. Och nu, sitter jag i vilket fall i sängen min iklädd älsklings alldeles för stora tröja och funderar på att lägga mig och läsa lite, jag är så otroligt trött. Det skulle kunna bero på att jag inte sov något vidare bra men också för att skolan och livet överlag gör mig väldigt utmattad, men imorgon är det fredag och jag ska försöka ta det lugnt hela dagen. 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.