Tisdagen

 
Jag vaknade imorse och mådde faktiskt bättre! Jag valde dock att stanna hemma ändå eftersom att "bättre" inte kändes tillräckligt bra, men imorgon tänkte jag absolut bege mig till skolan igen. Än så länge har jag under dagen inte gjort någonting alls, jag har ätit frukost, druckit te, slötittat på youtube, tagit en dusch och sovit, det är sådant en har rätt att göra när en inte är på topp! 
 
Lusten att måla denna dag är relativt extrem faktiskt! Jag vet inte vad det tagit åt mig men jag känner mig lite överinspirerad idag, men visst är det trevligt när en får sådana infall! Vi får helt enkelt se om jag plockar fram målarpenslarna och försöker mig på något! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.