Tisdag i mängden

 
Egentligen inget annat än en av dessa tråkiga tisdagar i mängden, inledde dagen med historia, följt av bild och form och avslutade den med engelska. Inte speciellt, med andra ord. Nu när vardagen har återgått till det normala känns det mesta mycket enformigt. Jag har i alla fall i början på denna vecka hunnit med att boka tågbiljetter till älskling! Nästa vecka bär det av och jag längtar. Under morgondagen har jag och Julia faktiskt planerat att ta oss till ett museum för en utställning jag hört en del om! Ska bli mycket intressant.
 
Dagarna tillägnar jag åt böcker, kaffe, te, skrivande, internet och annat vardagligt nonsens, men det är ju så det ska vara i vardagen, är det inte?
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.