Tidig lördag

 
Godmorgon på er! Kanske är någon liten ungdom med en gammal själ likt mig vaken någonstans, för att såhär tidigt, aka vid åtta, vill ingen vakna på en lördagmorgon. Dagen blir så miserabelt lång och det känns som att tiden inte går framåt alls, och det vill jag att den ska. 
 
Hur som helst. Ny dag. Idag vill jag göra mycket, jag känner att jag vill rita och måla, jag vill dekorera mitt rum och jag vill fota det för att visa det och undra om jag lyckats med en höstig känsla, jag vill gå på en promenad och jag vill måla naglarna i höstiga nyanser. Men jag måste även plugga och en bok jag läser lockar oerhört, vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. 
Kommentarer
Anna Sofia

Älskar att vakna tidigt på helger och ta in hela helgen till fullo men det är något jag sällan lyckas med då min kärlek för sömn stör haha :D Låter som en mysig lördag du kommer att få ändå!

Svar: Sömn är ju troligen något av det bästa som finns och visst önskar jag att jag hade kunnat sova längre än till 08 haha, men som du säger; härligt att ta vara på helgen! :D
Sandra Laakkonen

2015-09-26 @ 12:20:10
URL: http://annasofiaphoto.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.