Skrivmaskiner och fosterställning

 
Igår, mina kära små vänner, åkte jag runt tillsammans med mamma på diverse olika ställen, helt oplanerat och spiontant fick jag med mig en så älskvärd skrivmaskin hem, ja, ni läste rätt! En fantastisk skrivmaskin i färgen skogsgrön, fullt fungerande är den också, kunde nog inte älska den mer. Nu prydder den vackert mitt rum och några rader har skrivits på den, så lycklig. Förutom en skrivmaskin råkade jag köpa en djuphavsblå polotröja, ett ögobrynskit, växtkort, en ansiktsmask och hårvax (heter det så?) samt ett par simpelt helvita gardiner. Mycket nöjd med allt!
 
Sedan kan jag också berätta att jag spenderat hela natten i fosterställning, kul? Inte så jätte. Det var nämligen så att igårkväll började magen min göra sådär brutalt och djävulskt ont, och inte blev det bättre utan fortsatte så fram till vid fyra på natten innan jag äntligen lyckades somna, vad som egentligen hände är dock lite oklart, det kändes väldigt likt magkatarr som jag en gång hade då jag stressat alldeles för mycket så jag skulle inte bli förvånad om det var problemet. Idag är det lite bättre, jag har kunnat gå, med viss svårighet kanske, men det blir förhoppningsvis ännu bättre! Jag ska ju faktiskt till min kärlek på fredag så min kropp får helt enkelt se till att skärpa sig! Inte nog med detta har jag även ont i halsen, åh det är ju så typiskt. Men jag jobbar på att krya på mig och kan förhoppningsvis ta mig till skolan imorgon. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.