Septemberfredag

 
 
Kort fredag i skolan med estetisk kommunikation för att sedan åka en sväng till staden med modern min. En del fick jag med mig! Bland annat dessa två perfekta höstlacken ännu en spetsbh, min kärlek för dem är helt enkelt oändlig. Att jag är hopplöst förälskad i hösten visste nog alla, och därför kom även en del höstdekorationer till mitt rum med hem! Jag köpte ett ljus från Yankee candle, det doftar perfekt av kaffe, sött, varmt och höstigt. Jag köpte mig även en slinga av orangea och röda löv, en ljushållare, en bukett med höstlöv och annat, en genomskinlig vas att ha buketten i och garanterat något mer som lämnat mitt minne.
 
Kvällen ska ägnas åt tacofredag med familjen och efter det idol och chips, som faktiskt får ätas för att det är fredag och skolveckan var lång och trist! Jag vill ju också hinna testa de nya lacken och kanske fotografera lite i rummet så att jag kan visa mina uppdateringar, men vi får se, kanske går jag i ide hela helgen.
Kommentarer
EMELIE

Såå snygga saker!

Svar: Tack, kära du! Allt är från h&m :)
Sandra Laakkonen

2015-09-26 @ 12:08:43
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se
thien Le &Viviann Kindy

härlig färg

Svar: Åh tack <3
Sandra Laakkonen

2015-09-26 @ 12:10:41
URL: http://lekindy.blogg.se
Robex Lundgren

fint

Svar: Tack så jättemycket <3
Sandra Laakkonen

2015-09-26 @ 12:18:00
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.