Nyheter

 
Tidigt slutade vi idag, redan vid tolv! Så efter skolan begav jag mig med Julia som planerat mot museet. En del saker var verkligen fina, andra skrattade en ju lite lätt åt! När jag väl kom hem landade jag i sängen min, jag mådde inte bra alls. Tog en tablett och begav mig trots mitt halvskeva mående till stan med mamma för att söka efter ett par nya jeans, hundrafemtioelfte paret svarta jeans fick jag minsann med mig! Sedan köpte jag också en helt basic, blå, v-ringad och långärmad tröja samt ett nytt nagellack från Essie som för övrigt är alldeles galet fantastiskt. 
 
Nu lite sådär mot eftermiddagen har jag hunnit testa mitt nya nagellack, legat i sängen och slötittat på youtube. Precis som ca varje annan dag, men vad gör väl det? Rätten tycker jag faktiskt att jag har nu när jag mår kasst och inte orkar anstränga mig för någonting alls.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.