Let me dream with the stars

 
 
 
Okej så denna söndag vaknade jag alldeles för tidigt, vid åtta, faktiskt. Så jag tänkte att jag skulle ta vara på tiden!Åt frukost med Tobbe, tog med hunden och gick på promenad för att leta efter ekollon och kastanjer då jag läst att en likt avokado kan plantera det, och visst gjorde jag det! Begav mig senare till staden för att köpa några vaser samt lite blomjord eftersom att min älskade avokado verkligen behövde planteras om! 
 
Nu har jag planterat hur mycket som helst och vaser och krukor pryder mitt fönster och jag hoppas för allt i världen att dessa växer, hur fantastiskt vore inte det? Jag håller er uppdaterade! Jag avslutar detta osammanhängande inlägg med en bild på mitt fönster nu i dagsläget!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.