Höstdekorationer

 
Som jag skrev tidigare så ville jag dela med mig av några av höstdekorationerna i mitt rum! På övre bilden finns min lilla höstbukett, som består av några plastkvisar, en söt liten burk fylld med torkade rosblad av rosorna jag fått av min älskling samt mitt splitternya ljus från yankee candle, jag önskar att jag kunde infoga doften i det här inlägget så att ni alla kunde känna hur ljuvligt det doftar. 
 
På andra bilden finns min nya höstslinga med! Den sitter över min säng och jag tror att jag är nöjd med placeringen men ännu kan saker ändras! Jag tyckte att det kändes så himla tomt på den väggen så jag tänkte att den skulle pasa bra där men än är jag kluven.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.