Helg hos älskling

 
Älskar dessa helger spenderade med älskling. Alltid bästa dagarna i månaden. Den här gången satte jag mig på fredagen på ett tåg ganska direkt efter skolan, fick uppleva att åka tåg på kvällen och de tre timmarna det tar att åka till kärleken spenderade jag på en bok och musik. Väl framme mötte min fina mig med en bukett rosor, en kyss och en kram, kan det bli bättre? Väl hemma hos Maja såg vi faktiskt på Trassel, jag kan dock ärligt säga att jag somnade ganska så direkt. Att vakna intill sin fina är alltid lika vackert, och det fick jag ju uppleva! Resulterar alltid i att vi ligger kvar i timmar innan vi faktiskt går upp. Tillslut tog vi oss dock upp och vi bakade scones som blev fantastiska, ännu bättre med sylt. 
 
 
Under lördagen gick vi också på promenader, gosade som en gör när en älskar någon och en del av Majas släkt kom på besök/middag, fint var det men vad är inte fint med henne egentligen? Det känns som en ära att träffa någons släkt på det viset. Ganska så direkt och tidigt den kvällen somnade vi båda två, men det gör ju ingenting för att det är lika härligt som allt annat. 
 
 
En helg är ju inte särskilt lång och vi är inte särskilt produktiva eller förtjusta i överdriven planering så i andras ögon gjorde vi kanske inte mycket alls, men bara att existera med den här människan är fantastiskt. Vi hann också se på American horror story, äta lite för mycket kinderägg och bada bubbelbad. Mellan alla fina händelser fanns pussar, kramar, kyssar och handhållande, en del kittlande också wups! Jag är mycket elak ibland! Vi har druckit gott te, ätit rostade mackor med sylt, skrattat åt bilder på instagram, spelat tvspel. Jag önskar att helgen varit längre, att tiden inte gått så förfärligt snabbt, men det gör den ju alltid när den känns som underbarast. 
 
Förhoppningsvis ses vi snart igen och förhoppningsvis blir det lika fantastiskt som senast. 
 
Jag älskar dig. 
 
 
 
Kommentarer
Från Oskar till Jens

Jag älskar dig också.

2015-09-14 @ 18:34:40

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.