Fredag med fotografisk bild

 
 
 
 
Eftersom att jag mådde såpass kasst igår, alltså torsdagen, när jag vaknade så valde jag att stanna hemma. Låg i sängen i princip hela dagen och gjorde ingenting alls då huvudvärken tog över. Men idag valde jag att trotsa min hälsa och bar mig av till skolan ändå! Vi hade dubbel fotolektion där vi hela klassen med lärare gav oss ut i staden tillsammans! Bilderna ovan är från dagen. Vår lärare bjöd oss också på fika, chai latte för min del, verkligen inte helt fel och jag är inte avundsjuk på dem som hade matte eller fysik med jag fikade på lektionstid haha!
 
Dagen har i det stora hela inte varit särskilt bra, inte av någon direkt anledning egentligen men vissa dagar är helt enkelt mindre bra än andra! Kanske för att jag är så dödstrött att jag utan tvekan skulle kunna somna redan nu? Vilket jag mer eller mindre lär göra! Jag funderade på att testa ett nytt recept idag, fotografera och dela med mig av men orken finns inte riktigt så det kommer jag att vänta med till imorgon! Nu vill jag inte mycket annat än att byta om, tända något ljus och lägga mig i sängen och läsa, så det är troligen vad som sker denna fredag. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.