Lovdagar

 
Jag som hade tänkt vara så produktiv idag, men icke. Jag vaknade vid lite efter åtta och såg sedan på andra filmen i Pirates of the caribbean. Sedan dess har jag i mysiga kläder suttit i sängen, sett på tv, eller mer specifikt halvtaskiga serier på MTV. Så våldsamt bra gick planerna om städning och packning! Men än är dagen faktiskt inte slut, fast latte och fler filmer lockar så otroligt. 
 
Första dagen på ledigheten blir jag alltid så brutalt trött, det beror troligtvis på att all stress en byggt upp under en lång tid släpper. Så jag tycker faktiskt att jag är förtjänt av en dag med absolut ingenting i sysselsättning.  Jag ska faktiskt ta tag i städandet, när jag tar mig så långt!
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.