Det senaste

 
Det var ett tag sedan jag var aktiv här, och det har haft sina orsaker. Nu såhär sista veckan innan lov brukar det ju normalt vara rätt stressigt, jag jobbar bland annat på att avsluta en debattartikel om köttkonsumtion och försöker däremellan klämma in övningskörning. Så vad jag har då hunnit med under mina inaktiva dagar? 
 
★ Vara sjuk 
★ Övningslöra på väg (!!!!)
★ Boka tågbiljetter till älskling
★ Måndagschai med Julia
★ Besöka pappa över helgen
 
Och troligtvis något mer som jag glömt bort i stressen. Imorgon väntar en kort skoldag med medieproduktion och efter skolan är målet att lyckas avsluta de sista uppgifterna så att jag så snart som möjligt kan börja få ro i själen, i alla fall ro från all skolstress. Till helgen blir det inte annat än att packa väskan för att på måndag åka till käraste Maja, en stor del av lovet ska vi spendera tillsammans och inte kunde det bli bättre. När en längtar till något känns det ofta som om dagarna går olidligt långsamt, bara för att retas! Det har jag också officiellt blivit väldigt höstigt och kyligt ute, inte någonting jag har något emot! Några plus och minus med det:
 
+ Löven får de vackraste färgkombinationerna någonsin.
- Det är nu tiden på året då jag måste sminka mig på morgonen med taklampan tänd i brist på fönsterljus.
+ Det kyliga vädret tillåter lager på lager samt vinröda halsdukar.
- På morgonen är det så kallt att jag nästan fäller en tår för motviljan i att lämna den varma sängen.
+ Underbara doftljus.
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.