Kyliga helger

 
 
Kylan drog verkligen in över vår stad kvickt och nu ligger frosten som ett tunt lager över hustaken. Igår träffade jag Linnéa och vi skyndade genom kylan till kafé Fika och varm choklad samt chailatte beställdes. Det tycks alltid finnas så himla mycket att prata om när en träffar henne. Jag fick även en för tidig födelsedagspresent eftersom att jag befinner mig hos Maja då jag egentligen fyller år. Jag fick bland annat ett kit från Burt's Bees, ingen är nog så jag som det. 
 
Sedan har jag även hunnit vara på en middag hos kusinerna mina, det är alltid lika fint att träffa dem eftersom att de verkar rätt förtjusta i mig! Jag fick minsann se på bamse och rita i ritböcker. Denna söndag till ära är middag på restaurang inplanerat, ett relativt bra sätt att avsluta helgen på ändå. 
 
Imorgon är det tillbaka till vardagen som väntar, men det gör mig ingenting eftersom att jag om bara dagar får träffa Maja, förhoppningsvis går veckan snabbt och rätt vad det är så möts jag av en kram vid tåget. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.