I'm back and forth, I think I'm going crazy

 
Måndag kväll och jag sitter i sängen min med minst tre ljus tända. Utanför fönstret faller regnet och det gör mig absolut ingenting, regn är min bästa vän. Faktum är att jag faktiskt kände välbehag när jag här om dagen vaknade mitt i natten av att regnet öste ner. Det var inte en speciell måndag, det flyter på som vanligt förutom att jag fortfarande känner mig trött och halvdan efter besöket på akuten, men på onsdag väntas undersökning för vad som faktiskt är fel. Och imorgon har jag bokat tid till tandläkaren så jag klantigt nog råkat ha sönder min tandställning. 
 
Annars ska jag inte trötta ut er onödigt mycket med att skriva romaner om mitt väldigt ordinära liv och vardag! Jag hoppas att ni alla har det fint nu när november långsamt drar in över oss.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.