En uppdatering

 
Än lever jag, än är jag här. Men visst har det varit en aning stressigt nu under veckan och motivationen har inte riktigt funnits där. Idag har jag i vilket fall haft studiedag. Den har ägnats åt att få sova ut, lite längre än vanligt, samt en tur till staden med mor. Jag fick med mig en fantastiskt fin halsduk, ett halsband samt en julstjärna nu när juletider börjar närma sig. 
 
Imorgon väntas fika med kära Linnéa, lördag bjuder på en middag och så även söndagen. Helg behövs, oerhört mycket. Helst vill jag ju bara att tiden ska gå! Nästa helg, åker jag nämligen till käraste Maja över födelsedagen min. Saknar henne riktigt mycket och ser fram emot att få träffa henne igen! Nu på söndag har vi även varit tillsammans i åtta månader! Tiden går åt, har jag märkt!
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.