/ Don't tell me about the rules and break them /

 
 
 
 
 
Nu när julen drar in har jag försökt julpynta rummet mitt en aning! Jag köpte tillexempel två nya kuddfodral med guldiga detaljer, sedan har jag också inhandlat en ny julstjärna, även den i guld. 
 
Annars har inte mycket hänt, det är en ny vecka och det mesta flyter långsamt på som vanligt. Det är som sagt inte långt till jul och det innebär ju även jullov, ett mycket välbehövligt sådant, känner jag spontant. Så trött och sliten som jag är skulle en nästan kunna tro att jag fyller sjuttio och inte sjutton på söndag haha. 
 
Jag skulle även vilja passa på att tipsa om en fantastiskt bra film som jag tog mig tiden att se igår. Den heter Welcome to the rileys och har Kristen Stewart som en av huvudrollerna. Den var verkligen otroligt bra, i min mening i alla fall!
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.