Detaljer i rummet

 
Vissa dagar kan trots allt bli relativt okej, denna var en sådan. Dagen i skolan inleddes med en lite halvtaskig lektion men avslutades med någon timme i fotostudion, där trivs en ganska bra. Jag och Julia är så våldsamt duktiga på att larva oss när det kommer till foto. Efter det var det för mig dags att bege mig till läkaren, vad felet med min mage är är ännu oklart. Jag och mamma åkte i vilket fall runt i en del affärer och jag som inte pöanerat att köpa någonting fick med mig dessa två ljusstakar ovan, jag tänkte att det snart är dags att byta ut höstlöven som pryder mitt rum till något lite mer juligt och jag fann dessa mycket passande. 
 
Jag fick faktiskt även med mig en skjorta, superfin är den och den ska absolut bäras tillsammans med en grå mössa eller kanske en hatt, en typisk klädsel en vanlig dag för min del. Till det har jag ofta eyeliner för att sätta pricken över i så att säga.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.