En dag

 
Tog efter skolan en dag på stan med mamma för att fylla på garderoben. Jag hade egentligen kollat in en specifik tröja jag ville ha, men tror ni inte att tröjan var slut? Men jag kom trots allt hem med en del andra plagg! En så oerhört episk skjorta, med ärmar som går till armvecken, den är lite sådär kort också! Två magtröjor, en svart lite tightare och den vita favoriten jag haft tidigare, bara det att den börjar ge upp! Samt en blusliknande tröja i form av näästan en magtröja. På gränsen. Superfin är den. Och till sist en grå kjol. Simpel och jättesöt. Tänker mig den till skjortan? 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.