Try to fix it before you break it

- Bild från solnedgången då Maja var här -
 
Jag vaknade vid nio av det våldsamma smattret mot fönstret. Som jag saknat dessa dagar så regnet öser okontrollerat, jag tycker om regn, det gör mig inspirerad. Jag kan ju dock erkänna att jag inte lyckats vara särskilt produktiv idag. Jag hade tänkt plugga men jag har inte riktigt tagit mig så långt! Istället har jag tränat, duschat, målat och planerar att börja läsa någon av mina nya böcker! Imorgon väntar Nationella prov, men det är sista veckan innan lov så jag står ut ändå. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.