Slutet på början

- Bild: Julia Redigering: Jag -
 
Det är återigen måndag, början på veckan men slutet av månaden. Jag har ynka tre dagar kvar i skolan innan det efterlängtade påsklovet väntar. Denna måndag var ganska mycket brutalt kaos. Jag hade väntat mig Nationella prov i engelska men inget sådant blev det. Engelskan var inställd och jag och Julia begav oss ut i regnet för att ta en underbar frapino på espresso house, standard dessa röriga skoldagar. Efter en stund på stan återvände vi till skolan för att ha svenska, en lektion som inte blev mer än ett par minuters genomgång lång. Jag tog bussen hem, bytte om till träningskläder och körde 170 situps tillsammans med x antal andra övningar! Träningsvärken är olidlig! Nu väntas lite skolarbeten innan jag lägger mig för att orka upp till ännu en skoldag.
 
Kram 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.