31 mars

En relativt bra dag då jag och Julia på den estetiska kommunikationen av vår lärare fick förslaget att gå och ta en fika med kaffe för att inspireras till idéer till ett skolarbete vi har. Vi ska just nu jobba med digital storytelling där vi med hjälp av två olika medel, tillexempel film och bild, ska berätta någon slags historia, helst något vi varit med om och har gemensamt, och sedan sätta ihop till en liten film med berättarröst. Jag är verkligen exalterad över uppgiften och att vi faktiskt spenderade lektionen på ett café med kaffe istället för i en skolsal var ju alldeles fantastisk, och nog har vi idéer!
 
Ganska direkt efter skolan väntade en tid hos tandläkaren för att laga tandställningen som jag råkat bita sönder, så klantigt! Sedan tog jag bussen hem, packade min blommiga lilla väska med en skrivbok och kamera och drog med mig Linnéa till piren, det var hur mysigt som helst. Allt mellan himmel och jord kom på tal. 
 
Annars har jag tränat i form av situps, planka, armhävningar och lite annat jag inte kan namnet på, samt sprungit en runda, jag drabbades nog lite av hybris där!
Kommentarer
Anonym

Detta är nog den finaste väskan jag har sett på väldigt länge, helt förälskad! Vart har du köpt den? :)

Svar: Hej kära duu! Tack så himla mycket! Jag veet faktiskt inte vart den är ifrån, förlåt! Jag beställde den för evigheter sedan!
Sandra Laakkonen

2015-04-05 @ 17:58:55

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.