Måndag igen

 
Hej ni. Det är måndag igen. Sista måndagen i skolan innan sommarlovet äntligen börjar. Att det är en ny vecka glädjer mig då förra inte alls var någon höjdare. Det har varit ett par riktigt jobbiga dagar nu, men tiden går trots att det känns som att den stannat ibland, det är viktigt att ha i åtanke. 
 
Tiderna verkar gå mot det bättre, men jag vågar inte riktigt tro det, det är så himla lätt att försvinna och förlora sig i saker man tar för givet och man inser nog inte vad man faktiskt har förrän man är på väg att förlora det. Men vad är jag annat än en simpel människa? Likt alla andra mänskliga gör jag misstag och likt alla andra faller jag in i denna negativa vanan att bara anta att saker finns där, saker förändras och det händer att man måste anpassa sig och tänka om, men så är ju livet, och det handlar nog egentligen om att se till de man faktiskt älskar, och jag vet det nu, jag vet nu, om någonsin, att det aldrig var mina känslor eller kärlek som brast. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.