Lördag i juni

 
En egentligen helt vanlig lördag, jag vaknade så sent som halv ett, skandalöst och helt oacceptabelt, men vad ska en göra på sommarlovet om inte sova? Trots det har jag under dagen hunnit med en del. Jag har gått en sväng på stan med mamma, igen! Modern min var ute efter doftljus. Sedan har jag också hunnit ta min dagliga promenad runt strömmen tillsammans med Julia och tillsist har jag duktigt skurat och dammsugit golvet. Resten av städningen får jag ta imorgon, det är faktiskt trots allt inte alltför mycket, byta sängkläder och dammtorka samt rensa skrivbordet en aning!
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.