Grönt

 
Jag är en av dessa som helst har femtio olika plantor i mitt rum, och idag när jag och min mor tog en promenad ner på stan fann jag dessa två helt bedårande plantor samt krukorna. Den undra ser nästan lite plastaktig ut, jag tyckte att den var himla fin. Vi gick även in på en tebutik för att köpa lite löste, jag sökte kardemumma och mint men kom ut med mint och någon annan lite halvskum smak som tydligen var en av de mest sålda, god var den, jag har redan hunnit tjuvsmaka. Nu befinner jag mig i min säng, likt alla andra tider på dygnet, och funderar skarpt på att ta tag i städningen men att bara läsa en bok lockar ju också. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.