Fyra från dagar

 
Det har varit midsommar, vädret har gett regn, filmer har setts och marshmallows har grillats. Jag drog med Julia till vår camping såhär över midsommarhelgen. Tråkigt nog har vädret inte varit bra alls, mest regn och kyla. På grund av det har inte särskilt mycket gjorts. Vi har spelat minigolf, sett på filmer i mängder, ätit lite mycket chips, spelat Wii, gått promenader i området, ätit glass, åkt båt och vandrat på öar och tänt en brasa att sedan grilla marshmallows över. Nu är jag hemma i min egen säng, planerar att bädda rent och kanske träna lite senare. Relativt trött efter dessa dagar hoppas jag på att somna innan nolltre inatt. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.