Efter en runda

 
Efter en härlig runda på stan med min kära moder hade jag fått med mig några fynd hem. Självklart kom jag hem med mer än vad jag hade tänkt mig. Jag hade egentligen inte tänkt köpa mer än en lång t-shirt, en ansiktsskrubb och en ansiktskräm, men jag kom uppenbarligen hem med mer. En duschgel från The body shop i doften Sweet lemon, en underbar skjorta, två chokers, två bhar, trosor, wax strips (önska mig lycka till), den efterlängtade skrubben samt krämen och en nästintill knälång t-shirt i favoritfärgen svart. Jag köpte en i mörkblått för några dagar sedan och blev alldeles förälskad så en till fick det bli.
 
Nöjd efter en härlig dag med både handling och fika sitter jag nu barbent i sängen och inväntar en av favoriträtterna till middag. Efter det tänkte jag packa min väska då jag ska åka till pappa över några dagar imorgon, det var alldeles för länge sedan jag var där. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.