Tisdag

 
Det är tisdag och jag vaknade vid halv tolv. Lite halvtrött gick jag upp för att göra mig en Smoothie samt en macka. Jag har sedan dess haft ett skypesamtal med kära Linnéa. Mitt under samtalet hörde jag posten trilla in och rusade till dörren och där låg ett litet brev och väntade. Innehållande 14 brev, ett för varannan dag då Maja är borta, i hela 28 dagar. 
 
Igår gick jag i vilket fall på bio för att se Jurassic Park i 3D och visst var den himla bra. Lite lätt utdragen kanske, men mycket underhållande trots det. Rekommenderar verkligen filmen! Nu ska jag leta reda på något att ha på mig för att sedan möta Julia, jag försöker hålla mig sysselsatt. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.