Senaste

 
Några av de senaste bilderna från kamerarullen min. 
 
Det är söndag, en inte så älskvärd sådan. Men jag överlever, det gör en ju alltid! Rummet mitt är stökigt som få och jag känner att jag borde ta tag i att få någon form av ordning men det är samtidigt så lockande att bara sitta i sängen med datorn i knät och låta avsnitten av någon halvkass serie passera. 
 
Någon av de kommande dagarna hoppas jag på att gå på bio med Julia, Jurassic World hägrar! Jag är nog en av dessa som i hemlighet tycker att Jurassic park filmerna är fantastiska trots att jag bara sett dem på tv sena vinternätter. Men nu när lovet är här och tiden finns i överflöd tänkte jag nog minsann ta mig i kragen för att se dem på riktigt! Precis som jag gjorde med Harry Potter för en tid sedan. 
 
Om inte alltför länge beger jag mig mot Gotland med Julia, jag måste helt ärligt medge att Julia lyckats skrämma upp mig och jag är nog lite lätt skeptisk till mitt val, men något säger mig att det blir en upplevelse och med största sannolikhet alldeles fantastiskt och jag vet ju att jag ångrar mig om jag inte följer med. Jag ser mycket fram emot att se Gotland, jag har nämligen aldrig varit dit. Jag har också fått höra att det alldeles enastående att fotografera där och det är ju något jag har en förkärlek till. Julia har även avslöjat att ett teleskop ska finnas där och det är jag nästan lite för exalterad över! Resan dit sker den sextonde juli och i åtta dagar stannar vi där. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.