Packning

 
Den röda resväskan är står packad på golvet och böckerna är utvalda. Jag är nog relativt färdigpackad inför morgondagens resa till Gotland. Jag har varit med mamma på stan för att köpa nödvändigheter som sminkborttagningsservetter och spraybalsam! För tillfället återstår bara det sista att packa, såsom dator och laddare.
 
Hur väl jag lyckats packa är ju en annan femma, jag höll ju ärligt talat på att få ett bryt några gånger så det resulterade i att min kära mamma fick hjälpa mig haha, men som sagt, trots motgång är jag äntligen nästintill klar och nu känner jag att jag kan få lägga mig i sängen för att läsa ut boken jag börjat så att jag snart kan börja på en ny! 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.